środa, 5 lutego 2014

:)

Rany widzę, że sprawdzacie bloga i nie możecie doczekać się dalszego ciągu. Przepraszam Was ale napisałam dopiero prolog do nowej części, a resztę nie wiem kiedy napisze. Teraz mam ferie to może mi się uda coś napisac. Jednak jak wiecie chciałam się skupic nad Dark Emotions. Akcja się tam rozwija i mam mnóstwo pomysłów, a czasu brak nawet na to ;/

Teraz czeka mnie ciężka praca bo jestem w 2 klasie technikum i mam szanse pojechac na 4 miesiące na Majorke na praktyki Czerwiec - lipiec- sierpień- wrzesień. I problem w tym, że po feriach zdaje egzamin z j. angielskiego i j. niemieckiego przy czym nie uczę się w szkole niemieckiego.
Dodatkowo musze się dobrze uczyc z zawodowych i najlepiej jakbym miała 5 ze wszystkich tych przedmiotow.
A żeby tego było mało jakiś facet z tej Majorki ma przyjechac (niewiadomo kiedy) i rozmawiac z tymi którzy najlepiej napiszą egzamin z języków, więc na to też muszę się przygotowac.

Wiem, że nie muszę Wam tego pisac, ale chce żębyście wiedzieli, bo widze jak Wależy na tym opowiadaniu. Obiecuję, że najpóźniej opowiadanie zacznie się pojawiac od października. Mam nadzieję, że mnie rozumiecie. Pozdrawiam Was i przy okazji zapraszam na Dark Emotions - link na prawo u góry ;D

@natala_belieber

6 komentarzy:

  1. Rozumie cię :) ucz się, będę z pewnością czekać :*:***

    OdpowiedzUsuń
  2. No to czekam na prolog rozdział czy coś tam codziennie sprawdzałam czy coś dodałaś ale nic nie było a dziś się dowiedziałam z tt :) Ucz się, i czekam ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam czekam i nie zapominam :) mam nadzieje że uda Ci sie tam pojecha
    @PoliShSWaG_

    OdpowiedzUsuń
  4. No to będę czekać i powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. BĘDZIEMY CZEKAĆ \@Swaggy19994

    OdpowiedzUsuń
  6. Uhuhuhu. Rozumiemy. Zapraszam na bloga - nathalieandjustin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń