wtorek, 10 września 2013

Liebster Award

Zostałam nominowana do Liebster Blogger Award,  czyli :„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”.

Z góry uprzedzam, że lubie się rozpisywac :D


1. Jak masz na imię?
Natalia :D
2. Masz rodzeństwo?
Tak, 2 braci starszego i młodszego (ten młodszy nazywany jest Bieberem, bo ''podobno'' jest podobny chociaż ja tego nie mówie) i 1 siostrę starszą :D
3. Ile masz lat?
17 no prawie 18 :D
4. Od kiedy zaczęła się twoja przygoda z Justinem?
4 lata temu na wakacjach :D
5. Jaki rodzaj muzyki słuchasz?
Pop, soul, R&B, troszkę rocka.

6. Twoje największe marzenie?
Marze o zostaniu muzykiem, o dzieleniu się muzyką i emocjami z ludźmi :D
7. Selena vs Demi i dla czego?
Demi jestem Lovatic, Dużo się od niej nauczyłam, przez piosenki i swoją postawe pokazuje, że można życ tak, żeby nie ranic siebie ani innych. Wiem, że kiedyś tam miała problemy, ale potrafiła się podnieśc i wygrała! Pokazała że jest mocna i nie ma rzeczy nie mozliwych. Oczywiście nie to że nie lubie seleny, bo ją uwielbiam, jednak no Demi pokazałam mi jak byc silną i nauczyła mnie dużo :D Jej no mogła bym tak strasznie długo ale pewnie jak zobaczycie, że się rozpisałam to nie będziecie czytac :D haha :D

8. Co lubisz robić w weekendy?
Spotykac się ze znajomymi, tańczyc, opiekowac się chrześniakiem i siostrzenicą, wygłupiac się, chodzic na strzelnice i ŚPIEWAC!!!
9. Kim chcesz zostać w przyszłości?
No tak jak wcześniej wspomniałam, chciała bym zajmowac się muzyka, jedakże zanim do tego dojdę chce pracowac w hotelu :D (przynajmniej istnieje większa możliwośc, że spotkam Jussa Hahaha xD )
10. Czego nie lubisz w ludziach?
Hmm...dużo tego, ale najbardziej nie lubie jak ktoś jest fałszywy i nie wierzy w siebie ;/
11. Twoja ulubiona piosenka z dzieciństwa?
Hmmm.... To ciężkie pytanie...Nie pamiętam... :D :D ale jak tylko mi się przypomni to napisze przy najbliższym rozdziale :D



Dobra pytania ode mnie
1. Jak masz na imię?
2. Twoje zainteresowanie?
3. Ulubiony kolor?
4. Co najbardziej lubisz w Jussie?
5. Kim chcesz zostac w przyszłości?
6. Co najbardziej cenisz w ludziach?
7. Ulubiona piosenka?
8. Ile masz lat?
9. Jakie jest twoje marzenie?
10. Czytasz moje opowiadania? Haha :*
11. Opisz siebie.

Niestety ja czytam bardzo mało blogów ze względu, że w wakacje niestety nie miałam na to czasu, a w roku szkolnym to już w ogóle :(
http://justswagy.blogspot.com/
http://some-dreams-are-destroying-life.blogspot.com/
http://allaroundtheworldmylifewithjustin.blogspot.com/

Czytam jeszcze oczywiście BRONX i Danger's back, ale z tego co wiem, oni nie biorą udziału  ;(

1 komentarz:

  1. Straszne spodobały mi się twoje odpowiedzi a szczególnie punkt o Demi :) A i kocham twojego bloga :):*

    OdpowiedzUsuń