wtorek, 9 lipca 2013

Rozdział 99

Kiedy się obudziłam Jussa nie było koło mnie, wyszłam z sypialni, a oni siedzieli i o czymś rozmawiali, Cristal była jakoś dziwnie blisko Jussa i przełożyła mu swoje nogi przez jego nogi. Oj zdenerwowałam się, ale znowu zaczęłam się źle czuc, po chwili mi przeszło i podeszłam do nich. Cristal spała. - No pięknie, ta się rozłożyła i ja nie mam gdzie usiąśc. Juss nawet twoje kolana są zajęte...- popatrzyłam się na niego, odwróciłam się i poszłam wziąśc sobie coś do picia. Podeszła do mnie Oliwia – ej nie wkurzaj się na niego.
- ale ja się nie wkurzam, po prostu ona działa mi na nerwy. - powiedziałam jej co mi Cristal powiedziała, a Oliwia zaczęła się śmiac i stwierdziła, że jej to nie wyjdzie.
Po ok godzinie siedzieliśmy już wszyscy przy jednym stole i w pewnym momencie Alfredo z Oliwią zaczęli zajmowac się sobą, wtedy popatrzyłam się na Cristal, a ona na mnie. Juss był zajęty robieniem czegoś na telefonie. I wtedy zobaczyłam ten perfidny uśmiech na jej twarzy. Wtedy to ja się do niej uśmiechnęłam i jedną ręką przysunęłam do siebie twarz Jussa i pocałowałam go. On odłożył telefon i przyciągnął mnie do siebie. Wiedziałam, że mu się to podoba bo się uśmiechał. Kiedy już nasze usta się od siebie oderwały popatrzył się na mnie, szeroko się uśmiechnął i wrócił do pisania na telefonie. Widac było po Cristal złośc, ale ja czułam satysfakcję. Potem mieliśmy postój i Juss szedł kupic coś do jedzenia, czyli jakieś słodycze. - Magda chcesz coś? Cristal a ty?
- Ja pójdę z tobą – powiedziała, bezczelnie uśmiechając się do mnie i podeszła do Justina przytulając się do niego. Zagotowałam... - No ja też pójdę. - podeszłam i wzięłam go za rękę. Weszliśmy do sklepu Cristal dawała Justinowi coraz to nowe rzeczy do kupienia. Ja nie miała bym serca... No ale ja sobie sama wybrałam parę rzeczy i SAMA za nie zapłaciłam. Kiedy wyszliśmy i zanieśliśmy to wszystko do autokaru i oczywiście zaczęliśmy jeśc. Była godzina 16 i dojechaliśmy do hotelu. Zabraliśmy bagaże i każdy poszedł do swojego pokoju. My dostałyśmy pokój z Cristal... Myślałam że zatłukę Scootera i Petera...No tak też więc służba pomogła nam z bagażami. Weszłyśmy do pokoju i oczywiście się zaczęło.
- Nic ci to nie da, moja droga. - powiedziała Cristal.
- Ale co? - zapytałam.
- No te całe pocałunki, przytulanie się do niego, sorry ale to widac że woli mnie.
- hahaha, chyba kpisz! - odezwała się Oliwia
- nie ja z reguły jestem prawdomówna – uśmiechnęła się w naszą stronę i zaczęła się rozpakowywac.
- mów sobie co chcesz, ale Juss mnie nie zostawi i tyle.
- zobaczymy!
Kiedy się rozpakowała wyszła z pokoju. Po chwili przypomniałam sobie że Juss ma moją bluzkę więc i ja wyszłam z pokoju mijając się w drzwiach z Alfredo. - Justin u siebie?
- tak – uśmiechnął się do mnie. Poszłam do ich pokoju, drzwi były uchylone więc mogłam spokojnie wejśc, ale usłyszałam Cristal i Jussa
- Justin, zostaw ją! Ze mną będzie ci lepiej. Ona jest młodsza od ciebie, a ja dam ci czego tylko zapragniesz. - kiedy to usłyszałam miałam ochotę tam wejśc i dac jej w twarz, ale byłam ciekawa co on odpowie.
- Co?! Nigdy! Cristal ja za nic na świecie nie zostawię Magdy! Chociaż by od tego miała zależc moja kariera!
- Justin ale przemyśl to, ja naprawdę dam ci takie szczęście jakiego jeszcze nie doznałeś. A i wygimnastykowana jestem więc i z pewnymi sprawami też nie będzie ciężko i na pewno będę lepsza od niej. - No to jak usłyszałam to, to co się ze mną działo od środka to jest nie do opisania, łzy same zaczęły mi spływac po policzkach.
- Ty myślisz, że ja z nią jestem tylko dlatego? I widzisz tutaj się mylisz! Magda to najmądrzejsza, najzabawniejsza, najpiękniejsza dziewczyna jaką znam! I jestem z nią bo ją kocham za to kim jest! A nie dla tego bo jest dobra w łóżku!!
- No ale zrozum mi na tobie zależy! Przecież my się świetnie dogadujemy i lubimy spędzac ze sobą czas to czemu nie chcesz być ze mną?
- Bo cię nie kocham!! Nic do ciebie nie czuje! Jesteś moją przyjaciółką i tylko. A Magda jest kimś w kim się zakochałem.
- No to czemu ją olewałeś będąc ze mną? Czemu dawałeś się przytulac?
- Bo byłem głupi.
- Wiedzę jak na mnie patrzysz! Justin zastanów się!
- Wiesz powinnaś już iśc. - Usłyszałam jak podchodzą pod drzwi, następnie wyłaniającą się postac Cristal. Nawet na mnie nie spojrzała. Potem z pokoju wyszedł Justin, kiedy mnie zobaczył płaczącą doznał szoku. - czy...czy ty słyszałaś naszą rozmowę? - pokiwałam mu na to twierdząco głową.
- Magda! To nie tak! Ja cię kocham! I nie chce nikogo innego! Ona zaczęła ten temat... nic się między nami nie wydarzyło, przysięgam ci! - mocno mnie przytulił i poczułam jak jego serce wali, a coś kapnęło mi na nos. To była jego łza. Wtedy ja też go mocno objęłam i powiedziałam – wierze, ci słyszałam całą waszą rozmowę. Kocham Cię!
- Magda ty nawet nie wiesz jak bardzo ja ciebie kocham!!! - staliśmy tak jeszcze chwilkę.
Po tym wszystkim okazało się, że Cristal musi wracac do domu „jaaaaaaaaaaaka szkoda...”<wyczujcie sarkazm..>



Taaaak wiem  krótki, ale to dlatego że w 100 bd się dużo działo :D a więc 100 rozdział będzie w piątek, przepraszam, że tak późno ale jutro nie będę miała zabardzo czasu, we czwartek nie będzie mnie w domu więc ukaże się albo bardzo późno w nocy we czwartek albo w piątek popołudniu.

Proszę o komentarze bo one naprawdę pomagają mi pisac, napisałam już kolejny rozdział..lecz tych rozdziałów jest tylko hmm... 4 jeszcze.... i nie wiem co robic dalej czy pisac, czy napisac w 105 rozdziale wszystko i zakończyc pisanie... Sama nie wiem ;/ ocham Was za wszystki ciepłe słowa i że niektórzy mnie wspierają :D Dziękuję :*
KOCHAM WAS!! :* :* :* :* :*
A tutaj stronka do zalajkowania https://www.facebook.com/pages/Justin-BieberBeliebersLove-Forever-/141625069353684

Kocham was Believe ;*

P.s Jeżeli do jutra do godziny 15 uzbiera się 10 komentarzy  to 100 rozdział ukaże się jutro ok godziny 23 :*

12 komentarzy:

  1. Popłakałam się ;( :** . Super ;* ... nie mogę się doczekać 100 *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Łzy mi na końcówce poleciały normalnie jaki emocje czekam na nn<3!

    OdpowiedzUsuń
  3. OO matko ! Boski super normalnie ... :) Tylko proszę nie kończ z pisaniem ... Bo ten blog jest po prostu ... boski <33 :) Nie mogę się doczekać nexta <3

    OdpowiedzUsuń
  4. SWietny czekam na nn:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownyyy *.* . nie moge doczekac sie nastepnego <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ojejku połakałam się :* wspaniały <33

    OdpowiedzUsuń
  8. Niee nie usuwaaaj !!! On jest świetny,wspaniały,megamegamegaa <33

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejkuu noo napisz dzisiaj . prooszę , ja nie wytrzymam noo :/ CUDOWNY jak zwykle <333

    OdpowiedzUsuń
  10. Coo chyba oszalałaś z tym kończeniem bloga O__o Jezu ja się poryczałem czekam na 100 <33333333

    http://u-smile-i-smileee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. nie usuwaj bloga!!!!!!! pisz i pisz on jest swietny <33

    OdpowiedzUsuń