czwartek, 6 czerwca 2013

Rozdział 79

Został tylko tydzień w Mediolanie, płyta już cała nagrana. Ja i chłopaki jesteśmy rozpoznawalni jako tako już na ulicy, więc nie da się całkowicie spokojnie przejśc przez miasto. Rozmawiałam Jussem codziennie. Strasznie się już za nim stęskniłam. Szkoła się już skończyła, więc Oliwia mogła do mnie przyjechac. Cieszyłam się na jej wizytę, myślałam, że uda mi się namówic do tego jeszcze Kaśkę, ale ona z tym swoich Piotrkiem pojechali gdzieś nad morze. Oliwia miała być o 15 więc wstaliśmy rano i poszliśmy na wywiad (po ang) i występ. Tam chłopak który zadawał nam pytania nazywał się Michael.
Michael: witam was, na początek chce zapytac się jak odnajdujecie się w świecie muzyki?
Mateusz: Całkiem dobrze, na razie nie jest źle, zobaczymy co będzie dalej.
Michael: no właśnie, a co będzie dalej? Bo chyba teraz trzeba wypromowac płytę, prawda?
Ja: No, jak na razie to mamy pewną propozycje, którą musimy przemyślec, ale na razie nie zdradzimy szczegółów.
Michael: no dobrze, a powiedzcie mi czy macie duże wsparcie w bliskich wam osobach?
Kamil: Tak, rodzice i znajomi nas wspierają.
Mateusz: tak, dokładnie, dzięki nim jesteśmy tutaj, bo przez ich doping dostajemy takiego kopa i dużo chęci do pracy.
Michael: No tak, a jak zapatrują się wasze drugie połówki na to? Bo teraz sława, fani więc może być problem. No bo tylko chyba Magda nie ma tego problemu, bo jej chłopak akurat świetnie to rozumie.
Ja: no tak, zgadza się, Justin, to akurat dobrze rozumie. - zaśmiałam się
Artek: no a oprócz Magdy żaden z nas nie mam tej drugiej osoby.
Michael: ee to teraz będzie dużo chętnych. A Magda powiedz jak Justin zapatruje się na to co teraz robisz?
Ja: ymm Juss bardzo mnie wspiera. Wierzy, że kiedyś osiągnę sukces taki o jakim marzę.
Michael: a chciała byś kiedyś nagrac z nim jakąś piosenkę?
Ja: oczywiście, Justin jest fantastycznym muzykiem i chyba większośc muzyków chciała by z nim współpracowac.
Michael: no tak, racja. No w każdym razie życzę wam wszystkiego dobrego.
My: dziękujemy.
Potem przeszliśmy do występu. Ok 15 byłam już na lotnisku i czekałam na Oliwie. Nagle ujrzałam ją w tłumie ludzi. Podbiegłam do niej i się przytuliłyśmy.
Ja: ale się za tobą głupku stęskniłam!
Oliwia: No ja za tobą też!
Potem pojechałyśmy do hotelu. Tam zmieniłam pokój na 2-osobowy, tak żeby być razem z Oliwią.
Weszłyśmy do pokoju i się rozpakowałyśmy. Następnie poszłyśmy coś zjeśc, a potem naszła nas ochota na spacerek. Wyszłyśmy z hotelu i spacerowałyśmy w parku. Nagle zaczepiła nas mała dziewczynka i poprosiłam mnie o autograf. Zgodziłam się, i nawet zrobiłam sobie z nią zdjęcie. Potem usiadłyśmy z Oliwią na ławce i opowiedziałam jej o tej propozycji Petera.
- to świetny pomysł! - stwierdziła do mnie
- Ale Oliwia, wtedy ja bym musiała się od was odseparowac, nie widywały byśmy się już tak często jak do tej pory!
- Oj Magda, ale twoje marzenie się teraz spełnia! Nie pozwól mu uciec!
Pogadałyśmy i wróciłyśmy do hotelu ok 21. Zamówiłyśmy kolacje do pokoju, usiadłyśmy na łóżku i jadłyśmy. Śmiałyśmy się i dobrze się bawiłyśmy. Nagle dostałam smsa od Jussa '' No cześc kotek, jak minął ci dzień? Tęsknie! :*''
- A bardzo dobrze minął! A tobie? Ja też tęsknie! :*
- No u mnie tez całkiem spoko, mam teraz 2 dni wolnego więc sobie troszkę odpocznę.
- haha leniuch!
- Alfredo już jest! I się nie może doczekac kiedy cię pozna. :P
- Ojj to pozdrów go ode mnie! Też nie mogę się doczekac! :D
- dobra kończe skarbie bo jestem padnięty. Dobranoc :***
- no papa kochanie :*
Dalej rozmawiałam z Oliwią. Biedna nadal nie znalazła sobie chłopaka. Nagle usłyszałam pukanie do drzwi, pomyślałam, że to pewnie Olivier, poszłam więc otworzyc. Weszłam w korytarzyk złapałam za klamkę i zobaczyłam...



Ludziska jestem adminką takiej jednej stronki o Jussie błagam Was zalajkujcie! To dla mnie bardzo Ważne! :* https://www.facebook.com/pages/Kocham-Justina-Biebera-i-b%C4%99de-z-nim-do-ko%C5%84ca-%C5%BCycia/546243362086317 

Tu macie mojego prywatnego facebooka, bo pojawiła się prośba o niego więc  zapraszajcie mnie, zadawajcie pytania, czy nawet pisajcie jeśli macie problem lub chcecie poprostu pogadac :*https://www.facebook.com/natalia.piatkowska.98?ref=tn_tnmn 

SWAGGY!!

5 komentarzy:

  1. Boze dodaj dzisiaj jeszcze jedna bo po prostu nie wytrzymam. Noc nie wyspana jak nie dodasz ODPISZ ale blagam dodaj dzisiaj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety dziś już nie dam rady dodac ;/ ale jutro jak tylko wrócę do domu to dodam :* tak ok 15 :*

      Usuń
    2. Prosze na pewno masz jakas zapasowa napisana czesc i prosze dodaj ja dzisiaj

      Usuń
  2. No wlasnie noc nie przespana jak nie dpdasz dlatego zlituj sie nad nami i dodaj dzisiaj kolejna czesc. tez napewno czytasz opowiadanie i nie mozesz sie doczekac nastepnego tak my mamy teraz dlatego zlituj sie nad nami i dodaj dzisiaj ta część. PROSIMY

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny :** może to Justin hahahahhaah :DD

    OdpowiedzUsuń