wtorek, 9 kwietnia 2013

Rozdział III


JUSTINA BIEBERA!!!!!Tak to był on!! Uśmiechnięty i radosny patrzył się na mnie! Moje serce podeszło mi do gardła, łzy same poleciały. Usiadłam na schodach. Podszedł do mnie i powiedział: - Ej co jest? To tylko ja Juss! Wes nie płacz bo i mnie się udzieli!
Podniosłam głowę i popatrzyłam się w jego piękne oczy i zapytałam: - ale jak to? Ty tutaj?
Justin odparł: - no tak był bym zapomniał! Gratulacje wygrania konkursu!
Te słowa były wspaniałe! Juss usiadł koło mnie na schodach i mocno mnie przytulił dodając: - to co już? Nie będziesz płakała? Może i faktycznie jestem brzydki i az strach się na mnie patrzec ale no zeby az płakac?!
Zaśmiałam się i powiedziałam: - Haha.. nie no nie jesteś brzydki, ale nie zaskakuj mnie tak więcej! A tak w ogóle to jestem Magda.
Justin uśmiechnął się do mnie i powiedział: - Miło mi Cię poznac, ja jestem Justin ale Ty chyba już to wiesz.
Rozmawialiśmy tak chwilke i zaprosiłam go do swojego pokoju. Był pod wrażeniem ze w przeciwieństwie do innych dziewczyn nie mam całego pokoju w Nim. Spodobało mu się to ze mam na widoku tylko 2 jego plakaty, perfumy, poduszke, ksiązke i płyty. Podczas naszej rozmowy oczywiscie przeprosiłam go za mój angielski i jak by czegoś nie zrozumiał to zeby mówił a ja postaram się dokładniej wytłumaczyc o co mi chodzi. Odpowiedział mi ze właściwie to on mnie świetnie rozumie i nie jest tak źle jak mi się wydaje, bo normalnie się dogadujemy. Pytałam się go o wszystko, a on mnie. Byłam zdumiona ze jego tez ciekawi moja osoba, ze jest ciekawy co lubie, a czego nie. Po około godzinie zaproponował mi wyjście na miasto. Ja oczywiście się zgodziłam. Porosiłam go jednak o chwilke bo muszę się troszke ogarnąc. Juss się zgodził.



zapraszam do mojej strony na fb! https://www.facebook.com/pages/Justin-BieberBeliebersLove-Forever-/141625069353684

Zdjęcie :D



 
SWAGGY!!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz