niedziela, 7 kwietnia 2013

Prolog.

Jestem Magda, pochodze z dużego miasta w Polsce. Kocham muzykę, w przyszłości chciała bym się zajmowac nią na poważnie, no ale jak narazie przede mną klasa maturalna i dużo nauki. Jestem sama, bo po ostatnim chłopaku mam już dośc facetów. Jednak oni i tak ustawiają się do mnie w kolejce, moje kumpele śmieją się ze mnie, że skoro tak wszyscy się we mnie kochają to i napewno sam Justin Bieber by się zakochał na maksa. Dla wyjaśnienia dodam, że jestem Belieberką. Chciała bym go spotkac, lecz niestety nie było mi to dane jak narazie.

Czy Magda spotka swojego idola? Znajdzie chłopaka który zakręci jej w głowie? Czytajcie a się dowiecie :D

Hej! Mam nadzieje ze moje opowiadanie sie spodoba i będziecie z niecierpliwością czekali na kolejne rozdziały! Od jakiegoś czasu nosze sie z myślą o założeniu bloga z opowiadaniem i Justinie i dopiero teraz sie na to odważyłam. Nie jestem pewna czy Wam sie spodoba ale opinie zostawiam już Wam :D 

A tak na dobry początek zdjęcie Justina 



Przy każdym rozdziale będe wrzycała jakies zdjątko naszego lovelaska kochanego :**
Pozdrawiam Was SWAGG!!


3 komentarze:

  1. Ależ Cię fantazja nosi ;P oby tak dalej bo dobrze ci się w głowce roi :* czekam na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. " oby tak dalej bo dobrze ci się w głowce roi :* "
      DOKŁADNIE

      Usuń