niedziela, 21 kwietnia 2013

Rozdział XVII

Koncert się zaczął. Wszyscy piszczeli i skakali!Wyszedł Justin, zaczął od ''All Around The World''. Wyszło świetnie. Największy krzyk był jednak wtedy kiedy Juss zwracał się do nas, albo kiedy podchodził bliżej. Wszystkie wyciągałyśmy ręce, żeby nas dotknął. W pewnym momencie podchodzi do mnie Ryan i gdzieś mnie ciągnie
Ja: Ej Co Ty robisz? Wiesz jaką miałam dobrą miejscówkę!?
Ryan: Teraz będziesz miała jeszcze lepszą i jeszcze z nią podziękujesz
Ja: ale gdzie my idziemy?
Ryan: spełnic twoje marzenie – zaśmiał się i poszliśmy
Weszliśmy za scenę, zaczęli grac ''One Less Lonley Girl'' . Przeszło mi przez myśl, że ja mogę wejśc tam zaraz serce zaczęło mi walic. Nagle jeden z tancerzy przyszedł po mnie i pociągnął mnie na scene. Reflektory, piski, muzyka, ja i Justin!Tak to naprawdę się dzieje! O raaaany!! Juss puścił mi oko i zaprowadził do wielkiego jak ja to nazywam tronu i zaczął śpiewac do mnie. Boże jak ja się wspaniale czułam, potem ten wianek na głowie. Ahhhh!! Po piosence Juss odprowadził mnie za scenę, ale nie miał za dużo czasu więc zdążyłam się tylko popatrzec powiedziec dziekuję, on pocałował mnie w policzek i wrócił na scenę.
Kiedy zostałam odprowadzona na swoje miejsce pod scenę, każda dziewczyna tam chciała ze mną zdjęcie. O rany ale Faaajnie!!
Po koncercie poszłam za scenę. Tam już czekał Justin. Nie patrząc na nic rzuciłam mu się na szyje i powiedziałam:- dziękuuuuuuuję!!!!!!
Justin: Hah wiedziałem, że się ucieszysz.
Ja: ucieszę?? to mało powiedziane!! spełniło się moje kolejne marzenie!! a Ty już powinieneś wiedziec jak to jest kiedy twoje marzenie się spełnia!
Justin: No wiem, i to jest najwspanialsze uczucie na świecie! - uśmiechnął się do mnie i dodał – dobra chodź może jakaś kolacyjka film i spanko? Bo od rana czeka nas długa podróż
Ja: hmm no spooko to chodźmy bo jestem straasznie głodna
Pojechaliśmy i jak zwykle to Juss coś polecił a ja to zamówiłam. Po zjedzeniu jak zwykle spacerek.
Justin: uwielbiam koncerty
Ja; on ja też, zwłaszcza koncerty osób których jestem fanką!
Justin: Haha no to wiadomo, kurcze lubię też ten moment kiedy śpiewam One Less Lonley Girl i ta dziewczyna wchodzi na scenę, wiesz to jest taki osobisty kontakt z fanem, i jeszcze ta świadomośc ze sprawiasz tej osobie wielką radośc!
Ja; widac, że to lubisz
Justin: a wiesz kogo jeszcze uwielbiam?
Ja: kogo?
Justin: Ciebie! - szepnął mi do ucha. Przeszły mnie ciarki!
Ja: Ja ciebie też lubię Juss
Justin przytulił mnie i powiedział : mam do ciebie jedną prośbę.
Ja: jaką?
Justin: Możesz jeszcze raz przemyślec naszą poranną ''rozmowę''??
Odepchnęłam go lekko – to co? To wszystko było po to żeby mnie jakoś przekonac? Wiesz dobrze, że ja też do ciebie coś czuje, tak samo jak ty do mnie i ja naprawdę doceniam to co dla mnie robisz i że się starasz ale ja nadal mam te same argumenty które mnie przekonują!
Justin: Dobrze, już dobrze! Uspokój się! - przytulił mnie mocno do siebie żeby mnie uspokoic. Uspokoiłam swoją złośc ale zamiast tego zaczęłam płakac.
Justin: Widzisz skoro to jest dla ciebie takie trudne, to czemu się tak upierasz przy swoim, boli cie i tak i tak?
Ja: Ty mnie nie rozumiesz! Ale masz rację w jednym! To jest dla mnie za trudne, nie możemy być razem z wiadomych przyczyn, a jak cie widzę to płakac mi się chce bo nie mogę cie mieć wyłącznie dla siebie! Powinnam wrócic do domu ty do pracy i znajomych i oboje powiniśmy zakończyc naszą znajomośc. 

A ten gif zostawiłam specjalnie na ten rozdział!!! :D PODOBA SIĘ??


A oto i nasz facebook :  https://www.facebook.com/pages/Justin-BieberBeliebersLove-Forever-/141625069353684

SWAGGY!!

4 komentarze:

  1. swietnie. dajesz dalejjjjj czekam... prosze mozesz dawac czesciej rozdzialy bo sie nie moge doczekac nastepnych? ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NO TEŻ SIĘ WŁAŚNIE NIE MOGE DOSZEEEKAĆ <3 DODAWAJ CZĘŚCIEJ <3

      Usuń
  2. Jejku<3 Jesteś zajebista <3 Czytam rozdział 16 a tu już się pojawia 17! <3 i nie muszę czekać *.* Gdy czytam...ciarki mnie przechodzą <3 Dziękuję ci za wszystko <3 Czekam na kolejne rozdziały :)) Pozdrawiam Olivia :D

    OdpowiedzUsuń