piątek, 19 kwietnia 2013

Rozdział XII

Byliśmy już w samolocie to Nowego Jorku bo tam Justin miał zaplanowane wywiady i sesje zdjęciową. Była godzina 17 postanowiliśmy we trójkę, że coś zjemy. Tak też poprosiliśmy stewardesse aby przyniosła nam coś do jedzenia. Po zjedzeniu byłam zmęczona i zasnęłam. Nagle poczułam szturchanie mnie i głos Kenniego; - zostaw ją, niech śpi, potem jej pokarzesz!
- nie! Potem nie będę mógł tego znaleźc na necie!- opowiedział Justin
Zaspana zapytałam się o co chodzi, i wtedy Justin pokazał mi artykuł z tytułem '' NOWE PAPUŻKI NIE ROZŁĄCZKI, CZY MOŻE PRZELOTNY ROMANS?'' i nasze zdjęcie z lotniska.
- i jak się czujesz czytając o sobie w internecie? - zapytał Juss
- nie wiem sama, na razie jestem rozespana i nie bardzo ogarniam co się dzieje ale no pogadają sobie i im przejdzie – powiedziała
Chłopaki powiedzieli mi żebym przeczytała cały artykuł. Tak też więc zrobiłam: '' Justin Bieber ma nową dziewczynę! Co na to jego fanki? Przez ostatnie 2 dni nie mogli się rozstac, aż tak bardzo ze Justin zabrał ją ze sobą w trasę koncertową. Jak się nazywa piękna nieznajoma, tego jeszcze nikt nie wie. Ale w najbliższych dniach powinniśmy Was o tym poinformowac.''
a pod spodem było pytanie '' I co sądzicie o Nowej dziewczynie Biebera?'' Komentarze do tego były najprzeróżniejsze, od tych miłych po te nieprzyjemne, ale sama wiem po sobie jak to było kiedy dowiedziałam się ze jest z Seleną. Co prawda już nie są ale dużo osób jeszcze robi wokół nich szum.
- i jak artykuł? Podoba się? Moja nowa dziewczyno- Juss położył mi rękę na ramieniu o uśmiechnął się do mnie. Kenny zaczął się śmiac.
- a wyobraź sobie, że nawet nie jest tak źle jak by się mogło wydawac – pokazałam mu język i postanowiłam posłuchac muzyki.
Po chwili znowu mnie szturchał; - co chcesz tym razem?
- czego słuchasz?- zapytał
- Michaela Jacksona – powiedziałam
- oo daj posłucham z Tobą – ucieszony wyciągnął mi z ucha słuchawkę i tak razem słuchaliśmy Jacksona.
Niestety musieliśmy skończyc bo zaraz mieliśmy lądowac. Więc schowałam wszystko i zapięłam pasy. Samolot przystąpił do lądowania. 

Zdięcie : D


Mój facebook :D Staram się byc  na bierząco wiec proszę was polajkujcie ^^ https://www.facebook.com/pages/Justin-BieberBeliebersLove-Forever-/141625069353684

SWAGGY!!

3 komentarze:

  1. mam nadzije ze nie będze bum jak będą londowalii <3 haha
    ale dawaj częsciej bo jest to zajebiaszcze

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny, fajny
    czytam dalej <3


    ~Sara

    OdpowiedzUsuń