niedziela, 5 maja 2013

Rozdział 36

Juss zadzwonił jeszcze raz. Nie chciałam odebrac więc zrobiła to Kaśka – halo?
Justin: Magda! Ale to nie tak! Nie pamiętasz co Ci mówiłem tam w NY? Tylko ciebie chce! Nikogo innego! Kocham cie!
Kaśka popatrzyła się na mnie uśmiechnęła się i popłakała. Oderwała telefon od ucha.
Ja: Kaśka! Co się stało? Co on ci powiedział?
Kaśka przez łzy: zapytał się czy pamiętasz to co ci powiedział w NY i że chce ciebie i że cie kocha! Nikogo innego! 
Wzięłam jej ten telefon z ręki – halo, Justin to powiedz czemu się z nią spotkałeś?
Justin: żeby to wszystko zakończyc! Nie chce już z nią być! Teraz liczysz się tylko ty i to ciebie kocham! 
Ja: Ja ciebie też kocham 
Justin: proszę cię zrozum że ja i ona jesteśmy osobami publicznymi i teraz będzie dużo podobnych sytuacji i musisz przywyknąc. 
Ja: dobrze postaram się
Justin: no to się cieszę, dobrze to ja kończę i idę na próbę.
Ja: Justin?
Justin: Tak?
Ja: ufam ci! 
Justin: Ja ciebie też kocham 
Rozłączyliśmy się. Kaśka płakała jak głupia i jednocześnie się śmiała – raany jakie to romantyczne! Żebym tylko ja tak miała z Piotrkiem!!
Ja: będziesz miała!!zobaczysz! 
Rozmawiałyśmy tak jeszcze chwilkę i zaczęłyśmy oglądac film. Ok 21 Kaśka poszła do domu bo jutro szkoła. Ja sama poszłam dośc szybko spac, bo wiem jakie mam problemy ze wstawaniem rano.
Zadzwonił budzik... - ehh no to trzeba wstac – powiedziałam do siebie i zwlekając się z łóżka poszłam do łazienki. Następnie ubrałam się i zeszłam na śniadanie. Ok 7.40 przyjechała Kaśka wraz ze swoim tatą, który zawoził nas zawsze do szkoły. 
-hej! - przywitała mnie Kaśka
Ja: dzień dobry i cześc Kasiu
Tata Kaśki jak zwykle zagadał mnie ale jednak szybko zajęłyśmy się obie rozmową o Piotrku. 
- ej poznasz go dziś! - powiedziała z entuzjazmem
Ja: no to fantastycznie!!
Kaśka: przyjedzie po mnie do szkoły, bo jedziemy na narty
Ja: o fajnie!
Kaśka: wiesz jak chcesz to możesz jechac z nami
Ja: ha ha ha.. nie dziękuję, ale nie skorzystam wolę siedziec w ciepełku w domku. 
Kaska: hahaha wiedziałam. 
Dojechaliśmy do szkoły, pierwsza była matematyka, a ja jak zwykle nie byłam przygotowana bo matematyka to nie jest moja mocna strona i nigdy nic nie ogarniałam. Weszłyśmy do sali i zaczęła się lekcja. Nic się nie działo, nauczycielowi nie chciało się nas pytac więc były luzy. Na przerwie dostałam smsa '' Magda, proszę cię spotkajmy się :) ''.Tak to był Łukasz – czy on nie może sobie odpuścic?? Nie odpisałam na smsa. Po szkole poszłyśmy z Kaśka na parking gdzie czekał Piotrek. - HEJ! - krzyknęła Kaśka
- hej - odpowiedział Piotrek

Kaśka: to jest Magda moja przyjaciółka.
Piotrek: tak wiem,wiem kim jest przy okazji też i dziewczyna Biebera, szacun dziewczyno
Ja: heh dzięki. 
Piotrek był starszy od nas miał 20 lat czyli między nami były 3 lata różnicy.
Piotrek: jedziesz z nami?
Ja: ooo nie.. dzięki, wracam do domu. - w tym momencie zobaczyłam fotoreporterów robiących nam zdjęcia. 
Pioterk: to może podwieziemy cie do domu, co?
Ja: no powiem ci że z chęcią skorzystam. 
Pojechaliśmy do mnie. Nie weszli bo chyba chcieli zostac sami więc nie zapraszałam ich do środka. W kuchni siedziała mama – dostałaś paczkę. 
Ja: od kogo?
Mama: nie wiem, zobacz. 
Otworzyłam ją. W środku były moje i Jussa zdjęcia z sesji zdjęciowej i mała karteczka z napisem ''Kocham Cię i nie przestanę!'' - jeeeeeeeju! Ale on jest słodki! - pomyślałam sobie, wzięłam więc telefon i zadzwoniłam do Jussa.
Justin: halo?
Ja: Raany kochanie ty moje! Zdjęcia są wspaniałe!! Ja ciebie też kocham i nigdy nie przestanę!! 
Justin: oo to widzę, że niespodzianka mi się udała.
Ja: oj tak i to bardzo.
Justin: to skoro już rozmawiamy to jak minął ci dzień?
Ja: a całkiem dobrze, dziś poznałam potencjalnego chłopaka Kaśki. A no i jest jeszcze jedna sparawa.



Aaaaaaa!!! :D KOCHAM!


Łooł widzę, że wy naprawdę chcecie żeby Magda była z Justinem. Haha xD
Zobaczycie jak to się potoczy, mam jużbaaardzo dużo rozdziałów napisanych w przód żebyścieprzypadkiem któregoś dnia nie zostali bez rozdziału, bo mogę nie miec czasu na pisanie. także powiem wam, że nie będzie nudno ^^ // Believe :*

Zapraszam do naszego facebooka ^^ https://www.facebook.com/pages/Justin-BieberBeliebersLove-Forever-/141625069353684 

SWAGGY!!!

1 komentarz: