wtorek, 7 maja 2013

Rozdział 39

Łukasz. Napisał mi wiadomośc o treści '' przemyślałem sobie wszystko i chcę cie przeprosic za wczoraj, nie powinienem był cię całowac, głupio mi teraz, wybacz mi, ale strasznie chcę cię odzyskac!''. Przeczytałam to Oliwi, poradziła mi, żeby mu nie odpisywała, jeżeli zależy mi na Jussie. Ale zapytała mnie w pewnym momencie – Magda, ale powiedz mi tak szczerze, czujesz coś jeszcze do Łukasza? 
Ja: Oliwia..teraz znowu zaczęło mi się wszystko przypominac, ale nie chce do niego wracac!
Oliwia: jesteś mi w stanie powiedziec to prosto w oczy, że nie chcesz wracac do Łukasza
Popatrzyłam się na nią i nie byłam w stanie tego zrobic. Rozpłakałam się. - ehh no to mamy problem. - powiedziała
Ja: problem? Oliwia to jest koniec! Przecież jak on mi zada to pytanie, nie będę mu w stanie skłamac! 
Oliwia: ehh..miejmy nadzieję, że nie zapyta! Przytul się! 
O 23 poszłyśmy spac, ja oczywiście nie byłam w stanie zasnąc. O godzinie 4 dostałam smsa '' mogę zadzwonic?'' to był Justin. Odpisałam, że tak. Nie budziłam Oliwi, wyszłam tylko z pokoju i zeszłam do kuchni. Juss zadzwonił – Magda, długo rozmawiałem z Ryanem i on powiedział, że pomimo tego, że nie zna cię jakoś specjalnie długo to zdążył poznac cię na tyle żeby stwierdzic, że to co zrobiłaś, a raczej ten patafian Łukasz to nie była twoja wina! I wiem że ty mnie kochasz i ja ciebie też!! Przepraszam cię, za tą całą aferę. Ty dzwonisz do mnie i od razu jesteś ze mną szczera, mówisz mi wszystko a ja nie jestem na tyle wyrozumiały żeby to docenic,wybacz mi!
Ja: ale Juss ja cie rozumiem! I jedynie na kogo mogę się gniewac to na siebie! Kocham cię!
Justin: Ja ciebie też! Dobrze to idź się połóż bo pewnie cię obudziłem.
Ja: coś ty! Nie śpię, nie dałam rady
Justin: a teraz będziesz w stanie spac?
Ja: nie wiem.
Justin: a chcesz pogadac, ze mną dopóki nie zachce ci się spac?
Ja: a mogła bym cię prosic o to, że ja sobie założę słuchawki i pójdę się położyc a ty mi pograsz i zaśpiewasz akustyczne wersje twoich piosenek i wgl jakiś fajnych piosenek do puki nie zasnę? A potem się rozłączysz.
Justin: oczywiście skarbie, dla ciebie wszystko!
Poszłam do pokoju, znalazłam słuchawki i poszłam się położyc. Komórkę włożyłam pod poduszkę a słuchawki włożyłam do uszu. Juss zaczął grac, najpierw Boyfriend potem as long as you love me a na die in yours arm zasnęłam. Rano obudziła mnie Oliwia – o której zasnęłaś? I dlaczego wgl masz słuchawki w uszach? Włączyłaś sobie muzykę? - wyciągnęła mi słuchawkę z ucha i przyłożyła do swojego – ale tu nic nie idzie. 
Ja: no bo nie słuchałam całą noc muzyki. 
Oliwia: yy nie rozumiem możesz mi wyjaśnic?
Ja: Juss wczoraj zadzwonił i jakoś się dogadaliśmy
Oliwia: to dzięki temu Ryanowi!
Ja: no chyba tak, czekaj napisze mu smsa z podziękowaniem
Oliwia: ale to nie zmienia faktu po co ci słuchawki?
Ja: bo Justin zagrał mi parę piosenek i ja w trakcie zasnęłam. 
Oliwie: Jeeeej jakie to kochane!
Ja: heh, oj tak! I wiesz co?
Oliwia: No co?
Ja: nie chce nikogo innego! Chcę być z Jussem!
Oliwia pogratulowała mi mądrego wyboru i zeszłyśmy na śniadanie. Po zjedzeniu wybrałyśmy się na spacer. Dopadli nas fotoreporterzy ale o dziwo nie pytali nic o zdradę, tylko ogółem jak mi się układa z Jussem porobili nam kilka zdjęc i odjechali. Oliwia była tym bardzo przejęta bo pierwszy raz miała taką sytuację. Była strasznie rozentuzjazmowana i skakała z ekscytacji. Na rynku spotkałyśmy kolegów Łukasza – hej wam, Magda co jest z tobą i Łukaszem?
Ja: nic, a co ma być?
Chłopaki: no o wracacie do siebie co nie?
Ja: yy nie...
Chłopaki: jak to? Czemu? 
Ja: bo jak byście nie zauważyli mam już chłopaka i nie chce z niego rezygnowac! 
Pogadaliśmy jeszcze chwilkę ale postanowiłam, że odejdziemy pod byle pretekstem od nich. Poszłyśmy więc na herbatkę do kawiarni. W tym czasie opowiedziałam Oliwi jak to było kiedy poznałam Justina. Kiedy rozmawiałyśmy zadzwonił do mnie telefon od Jussa, ale był to nieznany numer odebrałam usłyszałam tylko – zostaw Justina w spokoju!  



OJ :D


No następny będzie tak ok 15 jutro a jak nie to o 19 jutro :P

No a tak dla wiadomości to poszukujemy adminów na próbę na facebooku, więc zgłaszajcie się, piszczie na priv:
1- dlaczego akurat Cb mamy wybrac
2- musisz miec +14 lat
 Chodzi o to że musiał/ła byś zbieracdużo lajków dla strony bo mało osób nas lubi :(
Zapraszam Believe :*

https://www.facebook.com/pages/Justin-BieberBeliebersLove-Forever-/141625069353684

SWAGGY!!!

2 komentarze:

  1. Kocham twoje opowiadanie!! A rozdział cudny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham i akurat skończyłaś w w takim momencie. Hehe czekam do jutra :*

    OdpowiedzUsuń